Sdružení cestovního ruchu Železnorudska


Sdružení cestovního ruchu Železnorudska se Vám představuje

Historie Sdružení cestovního ruchu Železnorudska počíná prostým nápadem cestovní a informační kanceláře Retour a ředitele hotelu Terasy Josefa Balcara před dvěma léty. Vzniklo na základě myšlenky - jednotné propagace - vzájemné spolupráce - provázanosti služeb, nabídek - a to především hoteliérů, podnikatelů v cestovním ruchu a provozovatelů sportovních areálů. Toto neformální Sdružení nalezlo od počátku podporu a pravidelnou účast na akcích u bývalého starosty Železné Rudy - Vladimíra Šimčíka. Sdružení mu chce za podporu, ale i ostatní práci v oblasti cestovního ruchu poděkovat.

Teprve 6. srpna 1998 se podařilo ve spolupráci s Městským úřadem v Železné Rudě Sdružení zaregistrovat a stalo se tak plnohodnotným partnerem pro různá jednání a nositelem některých projektů. Z „hmotných“ věcí se Sdružení za podpory města podařilo: společně se prezentovat na třech veletrzích cestovního ruchu (další dva jsou plánovány i na rok 1999), uspořádat dva víkendové pobyty pro novináře (jaro a zima 1998) a Dny Železné Rudy v Praze na Národní třídě, vydat propagační desky, katalog Železnorudsko - Bavorská Ruda. Leccos pořádá ve spolupráci s představenstvem a podnikateli ze sousední Bavorské Rudy. Z „nehmotných“ věcí a patřící ke stejně významným: ze členů Sdružení se stala parta lidí, kteří pochopili, že ve spolupráci a komplexní nabídce je síla. Svou organizaci chápou jako prestižní pro sebe, ale i své klienty.

Objekty označené logem znamenají pro návštěvníka především garantovaný standard, možnost využívat výhodně služeb ostatních členských zařízení, jistotu „dovolání“ případě potíží. Subjekty podnikající v ubytování, zapojené do sdružení si navzájem pomáhají například s vytížeností kapacit. Členy jsou také provozovatelé vleků, sportovních areálů, lyžařské školy, bez kterých nabídka ubytování ztrácí na atraktivitě. Členy jsou ovšem i reklamní agentura či nakladatelství a mapové centrum. Tímto spojením Sdružení nabývá na síle a možnosti svépomoci.

Hlavním úkolem Sdružení bylo zpočátku především zlepšení a zesílení propagace oblasti, ve které žijí a podnikají a vytvoření komplexní nabídky služeb, po které klienti stále více volají a kterou musí utvořit pokud chtějí obstát. Dnes ale ví, že na svých schůzkách mohou probrat a poradit se i na neformálních záležitostech týkajících se například obchodních partnerů, dodavatelů, personálu, gastronomie. Zkrátka, že je vždy o čem hovořit a co zlepšovat. Pokud potřebujete doplňující informace, kancelář Sdružení je v informačním centru CK Retour.


Úvod | Členové | Kontakt
Copyright © 1996 - 1998, Retour
Všechna práva vyhrazena.